close

好......講下註冊日d野啦 5/9/06

呢一日我返兩點,所以12點7就出左門口,行過去青衣城  

好似岩岩走左班車,所以我等左好耐先有車! 坐左35 mins 先到元朗,一路上都好擔心會遲到

好彩最後都無,仲早左少少,入左班房坐//// 係等呀sir miss 既期間我就四圍望,睇下有無靚仔!


都有一兩個架,其他都好正常 ^^ but有兩三個成面暗瘡 ////

之後我地個class teacher入左黎,派下野,講下school rules 咁就過左一個鐘 !!!做完班務,訓導主任就黎check我地校服同頭髮。有個男仔頭既女仔,真係好有 tomboy feel ,俾訓導鬧,仲俾訓導話佢好 outdated~~ 哈哈,成班笑到傻哂 ##

本來訓導睇完就應該走得架啦,點知臨時講話有人要換班,換黎換去,最後搞到成4點幾5點先走得 ><

開學日 7/9/06

呢一日我剩係上一堂bio,不過我地既一堂係 3 個鐘直落,中間只有 9:30-9:45 既15 mins break 。bio係我地個class teacher教,我有d期待架,點知佢一入黎就教我地behavior =.=" 一直去到落堂,佢都好似無咩講過bio既樣 ><

佢中間問我地有無諗過自己係咪真係適合讀 al ,如果唔係就快d走,唔好浪費屋企人既 $$ 典實佢都岩,唔得既就唔好再 sin 時間 ...所以我一家要 加倍努力呀....

今日我又識到2個女仔,好開心呀!!!

放學果時落雨 ,好彩有bring umbrella ^^ 陪左個同學去買書,買完我就搭歸家喇 !

第2日返學 ~~~ 8/9/06

今日要由 8:05a.m 開始返到 5:40p.m

第一堂係chem ,係個姓林既老師教,我覺得佢唔係好得 @@
可能係第一堂關係,佢好似好緊張,同埋不知所措 !!!

alpha講左做 gramma,又將alpha既mass同charge掉轉 =.="

我有d無奈 ~~ 隔離係兩個女仔,我又識左佢地 ^^ 佢兩個係兩姐妹(輝君同輝如)黎 @@

上完chem之後有2個hours既lunch,同左今日識既兩姐妹&尋日識既女仔(呀珊)一齊食。
其實2 hours 都唔知去邊食好,之後決定第一次食lunch去M記。大家一路食一路講就閞始有d熟絡,進展不錯

我地12:25p.m左右就返左學校,呀珊要報補習班,so我地等埋佢先上理房 !
上左班房搵埋先前識既可兒一齊坐,不斷傾計等miss

終於中化真係miss教,個miss仲好風趣,我亦覺得我會鍾意呢一科~~不過今日只係講左下中化既一d簡介同埋有幾個classmates做左 自我介紹 ~~(其中一個俾人抽中既就係我 ><)

then 今日最後一堂既就係ue,個miss好似女王的教室個miss咁,好恐怖 ><

嚇親我呀 @@ 俾佢嚇到心跳加速,講野都唔得順暢 T_T

THEN佢問左我地既英文會考分之後就俾左個QUIZ我地做,唉!我都無溫D野好耐啦。HOPE唔會做得太差啦 /////
上堂完全係聚精會神,好驚佢突然問問題>< 不過落左堂之後個人又幾NICE咁喎.....

希望係真係咁NICE啦!!好兇既先生黎教我唔係一件好事 ~~ 會有反效果

 

pp.s 下星期二bio要quiz >< 係咪癲架 ??

PPP.S 下星期三 UE要默書

arrow
arrow
    全站熱搜

    ikJunko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()